lördag 15 augusti 2009

15 Augusti 2009 - lördag


Hejsan hoppsan allla! 

Japp, har varit tillbaka i ungefär tre veckor, men inte haft så mycket att skriva. 
Idag hände intet, va på Väla, vi hittade ingen parkeringsplats! smokfult var det!!! 
Så vi stack till Familja, köpte regnkapor (en till me o en till min mamma) skratta ej!!!
Jaja, sedan handlade man på CityGross, om man ändå var är heller hur? 
Just nu håller jag på att rollspela på GSM med flera kända rsare! Kul, kul!! XDXD lite bilder från semestern o sånt va? det vill ni ha? o igår var jag föresten med Måne XD Kuligekul! XDXD

Som ni ser e jag beroende av smiljiisar! beroende, beroende beronde! 

Jahhap! snart börjar plugget. Åtann.  Shit! 
Skitorolig e jag1 har tillomed brjat på en ny berättelse, ska jag lägga ut den tycker du? 

Jajja, här kommer bildern XD


Från igår. Va med söttisen simone. 













































































Inga kommentarer: