fredag 26 juni 2009

T26 Juni 2009

Tjena!
Idag hände inte mkt. Va med SImone, hennes lillsyrra o henens mamma på kvidingebadet. Såg flera st som jag kände. Vi badade o sånt. När vi hade köpt glass, jag o Simone o går förbi den mellerstabassängen känner vi hur vi får vatten på oss. 
Gissa vem det var? Exakt! SImon Silvergren i min klass. 
OHHH Vad kallt det va! Sedan höll jag, SImone o Nadja (simones lillsyrra) på att 'leka' i vattnet, hade kittelkrig o sånt kul XD

Aja jag kmr inte skriva ngt på ett tag eftersom jag ska till Rumänien i FEM sköna långa VECKOR! Om jag har internet att ansluta mig till kanske jag slänger in ett bar bilder, om inte så får ni vänta med de! 

Såg att vi hade scanner igår. Skannade många bilder. Kolla ner o komentera vad  ni tkr?! 

//Bokslukaren





 Bilder på mig när jag var i Rumänien å tre/fyra år!






























          
 

















































  Bilder på mig som fyraåring när jag kommit hit till Sverige XD



Inga kommentarer: