måndag 15 juni 2009

15 Juni 2009

(Jag o Simone när vi tog ego bilder i skolan)




Tjena!

Asså sorry, jag e vist inte så aktiv..men det ska jag ändra på! 

Ja..idag har det inte hänt så mkt. Mest slappat framför tven eller varit med mamma o pratat om semestern. Vi ska till Runänien snart, o vara där i 
fem veckor!! :D

 Jag får kanske ta med laptopen (min dator) med mig. Hoppas att de två hottel vi ska bo på har internetanslutning. Om inte så får jag skriva i word o kliatra in allt här  sedan när jag e tbx här hemma. 
Maten vi år idag var inte så god...gilalde bara Wook Clasic 
grönsökerna som var stekta, elr vad de var...de var iaf goda!

Just nu håller jag på o läser o sånt. 
(Simone när jag o hon tog bilder för skojns skull, hon posa på olika ställen o så, men jag vill inte lägga ut de, denna e snyggast, df lägger ja ut den)

Har inte så mkt att göra. Ska se sedan om Simone har kommit hem fråb sin pappa o om vi ska va imon. 
Dettae kanske min sista sommar med henne. ):
( Hoppas inte det. Vi som har det så kul tsm. Vi har varit bästisar i fyra år nu! XD)



































Inga kommentarer: