tisdag 23 juni 2009

23 juni 2009




Hejsan!


Har vist inte skrivt på ett tag. 
Saknat mig? 
Ni  e rätt så dåliga på att komentera!

Ja..inget nytt har väl hänt...i måndes rollspelade jag bara, i dag va jag med Måne o imon kmr jag va med Mika om det går för henne. 

Så inget nytt........eller jo!

min data vill inte ta emot bilderna som jag vill överföra från mobilen . Dumt va?

jaja!

Här k mr lite bilder.
















(Mitt finna öga XD))



 

















(jag i köket)

















(suddig)

















(sad)


















(skatade nerför denna lilla backen, tråk, inte mkt fart)

















(snygg på mig, men ful på Måne XD)


















(suddig, men klart känner du igen henne!XD)

















(jahapp, gör vist tandkrämsreklam, vet inte äns om den e bra )

har fler bilder, men årka lägga ut de nu!!

godnatt!

//Bokslukaren



2 kommentarer:

louise sa...

Sv: aa , hon va fan skitduktig ;p
men det är ju anna , vad skulle man annars tro ?
/ L .

justmyself sa...

Eller hur, hon e som hon e, men hon e också jätte schysst, det e inte många som e så bra i typ allt, ju XD