onsdag 3 juni 2009

3 juni 2009

jag:D

Tjena bloggen!
Läget? 
Här e det okey. 
Idag var det sol men blåsigt, så det var kalt. 
Ingen mer solande idag :(
Men det gör inget! Istället sitter jag här i vardagsrummet med tvpåslagen. Chattar med Simone och en till och kollar på tv samtidigt. Medan jag inte har något att göra skriver jag här:D 
Jag ska skriva till ett bokförlag och fråga efter om de inte kan översätta en serieböcker. De har börjat men inte avslutat!

Min dag:

Vaknade klokcan sex.
Gick till skolan halv åtta.
Kolla på film på både historian o Samhällen. Film: Crash
Rast
Svenska prov: Satsdelar
Matte: Häfte om ekvationer :D
Lunch: Pastagrattäng, sådär god
Fisyk: plugga til provet nästa vecka:
Bild: Letade sten med Rebecka o Simone. 
Elevtid: Information och städa skåpen  

Hemma:
Datorn, tv:en, böcker:D

//Bokslukaren













Simone till vänster 
Rebecka brevid











Fysikboken


Inga kommentarer: