torsdag 18 juni 2009

18 Juni 2009

(Haha, jag som treåring!)

  Tjena hoppsan!

Idag har det hänt mycket! 

Vaknade innan tio. Loggade in på gsm efter halv elva. Sedan va jag med Mika hemma hos henne från klockan 13.00 typ.  Sedan kollade vi på twilight XD

Yes, I'm One Of All This TWILIGHT LOVERS! XD 

Mika  e det med! 
Hon e typ..beroende! Sedan ringde Simone o vi stack hem till henne o badade i henens pool. ISKALLT! 
Sedan hade vi tävling, i poolen då och sånt s*hit, som är kul XD 
Hennes lillsyrra, Nadja var ej hemma så jag, Mika, och Simone hade poolen för oss själva XD.

Här kommer det  bästa.....SIMONE UNDVEK MIG INTE! 
Det var bara något familje problem (som jag inte tänker skriva, har tystnadsplikt vet ni!) 
Vi har bestämt att vi ska va imon bara vi (hoppas jag....) 

Men vad bra det skäns nu när jag vet att hon fortfarande tycker om mig! 

Nu håller jag på att rolla med Skype (sjukt bra e hon). 

Jaja, see ya! 

//Me, Myself and I ( XD)

Inga kommentarer: