onsdag 17 juni 2009

17 Juni 2009

(Jag, trött XD)

Hej, igår hände inget speciellt förutom att denna cpade sig så att jag inte komma in, därför kunde jag inte skriva igår, för det hade jag faktigst tänkt göra. 
Jaha..har ÄNNU inte hört något från Simone. 
Hon e inte innte på ett par sidor vi e medlemar på, inte inne på msn, ska jag ringa henne? 
Vad tycker ni? 
Eller försöker hon undvika mig? 

Vaknade idag typ kvart över tio o jag bara AHH! Jag skulle vara inloggad på en sida tio för att fortsätta på ett rollspel.  Gjorde mig snabbt iordning startade datorn och åt medan jag rollspelade. Det är det ända jag gör typ på datorn.  Nice....
Rollspelar med många som e jätte bra på det!  På gsm finns det en tjej som heter Skype, hon e jätte bra på att rolla. Jag o hon gör det varje väll typ, per mejl o i forum ibland.  Så fins det många andra, Ahkeelah, exempel, hon o jag har känt varandra snart ett år, o hon är också jätte bra på att rolla, men hon är nästan aldrig inne lngre, men när hon e det har vi det kul, snackar om saker m.m. 

Så jag ska nog mest rollspela tills vi ska till rumänien. KUL! LÄNGTAR! Ska va där fem hela långa vecko  mmmmm. Skönt! Sol och bad! Släkten och allt! 

Sen när vi kommer tilbaka ska jag nog med rollsepla, skriva berättelser och vara med Simone, om hon nu vill...........









(Sidan jag rollspelar på.) 












 ( Oj! ett ny meddelande, igen?!)

Inga kommentarer: